آلو بخارا عمده بیماری سرطان فرزند آمیتا پاچان را درمان کرد

تحقیقات نشان می دهد که آلو بخارا عمده نیز نقش خود را در درمان و پیشگیری از سرطان کبد ایفا می کند. به مبارزه با سرطان کمک می کند: آلو بخارا که با نام آلو نیز شناخته می شود، برای پیشگیری از سرطان، به ویژه سرطان سینه، دستگاه گوارش و دستگاه تنفسی مفید است.

آنتوسیانین ها، رنگدانه های آبی مایل به قرمز موجود در این میوه آبدار، با از بین بردن رادیکال های آزاد از سرطان محافظت می کنند. برای دوری از سرطان یک آلو بخورید!

آلو حاوی مقدار زیادی ویتامین A است که اعتقاد بر این است که از سرطان دهان و حفره محافظت می کند. مطالعات نشان داده اند که آلو به ویژه در پیشگیری از سرطان سینه با مهار رشد سلول های سرطان سینه مستقل از استروژن مفید است.

ظرفیت آنتی اکسیدانی آلو و مواد مغذی گیاهی آن تشکیل سلول های سرطانی سینه را متوقف می کند و سلول های سالم را ایمن می کند.

بینایی را بهبود می بخشد: آلو سرشار از ویتامین‌ها، به‌ویژه ویتامین A است. ویتامین A برای سلامت چشم‌ها، بینایی شفاف و محافظت در برابر دژنراسیون ماکولا ضروری است.

آلو

آلو بخارا همچنین سرشار از رنگدانه زآگزانتین است که برای چشم ها خوب است. آلو نه تنها غشای چشم را سالم نگه می دارد، بلکه شما را از آسیب اشعه ماوراء بنفش نیز محافظت می کند.

در دیابت کمک می کند: آلو بخارا دارای شاخص گلیسمی پایین (40) و شمارش کالری است. مصرف آلو می تواند به تنظیم سطح قند خون و کاهش احتمال ابتلا به دیابت نوع 2 کمک کند.

فیتونوترینت‌های موجود در آلو بخارا، ترشح گلوکز در خون را پس از مصرف وعده‌های غذایی و افزایش انسولین بین وعده‌های غذایی تنظیم می‌کنند. محتوای فیبر موجود در آلو بخارا پس از مصرف کربوهیدرات، قند خون را پایین نگه می دارد

به بهبود گردش خون کمک می کند: آلو و آلو دارای توانایی بالاتری در افزایش جذب آهن در بدن هستند و این توانایی را به غلظت بالای ویتامین C میوه نسبت می دهند.

آهن موجود در آلو بخارا برای رشد گلبول های قرمز خون که به گلبول های قرمز نیز معروف هستند بسیار مفید است و گردش خون را در بدن افزایش می دهد و از کم خونی محافظت می کند.